Tomorrow, Tomorrow, I’ll love you….

Tomorrow! I will have a big post with lots of pictures from the great trail run I did with good friends this weekend, and I will also be going over my new single mileage record of 14 miles that I got in yesterday. It was a great run and I’m excited to have officially ran farther than a half marathon. Also, I am on my mac at home and I don’t really know why but it doesn’t work well with blogger, so therefore this post took me like an hour to write. LAME.
But, I will leave you with the most amazing Valentines Day gift I received.

Photobucket

Photobucket

That’s right, I have a Snuggie. You’ve all seen the infomercial where it keeps you warm and your hands free. Guess what. It’s legit. I’m obsessed.

More to come tomorrow,

xoxo

in Uncategorized

50 Responses to Tomorrow, Tomorrow, I’ll love you….

  1. Blue-Eyed Bride says:

    i’m totally jealous. i keep on and keep on asking for a snuggie, but no one will give me one! :) you look adorable in yours.

  2. X-Country2 says:

    OMG, you have an f’in Snuggie. Promise me at some point you’ll wear it to a sporting event with 3 of your friends and take pictures of you all cheering. Please.

  3. Denise says:

    That’s too cute that he got you one! I want to bring one into work and wear it at my desk. It’s a great idea!

  4. raspberryrunner says:

    a snuggie!!!! lol! that’s awesome!

  5. Burger says:

    Wow…a ‘Snuggie’ huh? I have one of those. Except it’s not called a Snuggie.

    It’s called a ‘robe’. Gyp.

  6. aron says:

    ohhhh that looks sooo comfy :)

  7. Brandi says:

    How awesome is that! I want a snuggie! I crack up at the infomercial but yes I would so buy one! I’m jealous!

  8. Gwen says:

    Isn’t the Snuggie the greatest invention ever!!! I bought one for myself after Christmas and we all fight over it now. :)

  9. Amber says:

    Omg that is such a cool gift! I want one! (I’m surprised it isn’t pink ;-)

  10. Abbie says:

    That is too funny… because that’s what I ordered J for Christmas and it didn’t arrive in time. It actually arrived last week, so I gave it to him for Valentine’s day!

  11. LyndsAU says:

    I want one of these so bad!! :)

    Congrats on your new record!!

  12. LovesPINKandPEARLS says:

    ah! i want a snuggie so bad! i think i might have to finally succumb and order one; i thought everyone might think i was weird if i actually bought one!

  13. J says:

    Haha I cant believe you got a snuggie! If blogger doesn’t work with Mac then I don’t want one!

  14. Amanda says:

    That snuggie is awesome. I want one!

  15. Kim says:

    The first thing I thought when I saw your picture is, “SHE HAS A SNUGGIE!” So you love it? I’ve been thinking I need one.

    We’ll need a product review soon.

  16. Lacey Nicole says:

    hahah THE SNUGGIE!!!!!!!!! wow you look sooooo comfy in it, that’s a great gift, soooo snuggly! :) awesome on the 14-miler! that’s exactly how i felt after my first 14-miler (longest i’d ever gone– 2 weekends ago)– WAY TO GO, we’re getting it done.

  17. BLC :o says:

    OMG … you have a snuggie!!! That is toooo funny. Just remember, don’t wear it in public! Xoxo-BLC

  18. ilovesteaks says:

    If it was brown it would remind me a lot of a friar’s outfit. I think you need to bleach it and dye it pink. :D

  19. Marcy says:

    OK WTF is up with everyone lovin the Snuggies?!? I guess these means I’m going to have to break down and get myself one?! LOL

  20. Ms. V. says:

    Okay then. You so need this.

    (Warning: Mature)

    http://tinyurl.com/bvh7dl

    I couldn’t help it. It makes me laugh so hard.

  21. Janice {Run Far} says:

    OMG… I posted about this Snuggie back in Dec on my family blog and my 7 year old still has the commercial memorised. It is so cute when she rambles it off.

  22. Janice {Run Far} says:

    I have to say.. I went to the web site Ms. V suggested and it was super funny. HA HA

  23. Susan says:

    That looks so warm!!

  24. Marci says:

    I want a Snuggie!! I am going to direct Hubs to this post, LOL!

  25. Tara Gibson says:

    omg so awesome!i love it

  26. joyRuN says:

    LMAO!

    You’re the best advertisement for that fancy blanket ;)

  27. RunToFinish says:

    i seriously think i could pee my pants, that’s great…and hilarious because I am so darn cold I have considered getting one

  28. runliveandenjoy says:

    Can’t wait to here about it!

  29. Katie says:

    Soo jealous of the snuggie! :-)

  30. sara says:

    lol at the snuggie … i seriously don’t even know what to say.

  31. k8mc says:

    OMG, you have a snuggie! My boyfriend just showed me those the other day and I’ve been wanting one! Guess I’ll have to bite the bullet now!

  32. D10 says:

    OMG, you could be on the commercial!! You look so cute in your snuggie.

  33. Marlene says:

    That thing looks AWESOME!

  34. Carolina Girl says:

    Ok that’s it missy. I am 100% officially JEALOUS!!!!! :)

  35. The 8-count says:

    oh snap! you have a snuggie!!! i’m so jealous.

  36. Laurel says:

    OMGOMGOMG…I WANT A SUGGIE SO BAD!!! I am so jealous of you! It looks so…well… SNUGGIE!

    I’m so happy you said it’s legit. I am going to hound my hubby for one now.

    HEY! Great job on the 14 miler, missy!

  37. Nicole says:

    I love that you got a freakin snuggie! HAHAHAHA. I bet your blogging with your snuggie on!! My boyfriend always says hes getting me a snuggie but he never does lol :) You do look nice and warm though… haha

  38. Sharneysrun says:

    I need one of those snuggies!!! They look so warm & comfy! What an awesome Valentine's gift :-)

    Can't wait to see the pix from your trail run!

  39. Mrs. Nurse says:

    Gah! I want a snuggie :(

  40. I Run for Fun says:

    Ooh…that looks so cozy!

  41. BeachRunner says:

    Nice!

  42. Jocelyn says:

    Amazing, that’s all I can stay. And I like how your picture imitate the infomercial. Classic

  43. Alisa says:

    I love this! Awwwwwww

  44. lindsay says:

    oooh i love these things/warm blankety goodness in general. right up there with chocolate.

  45. Kelly says:

    Snuggie is awesome. I am so jealous!

  46. With Love from New Orleans says:

    AHHH AMAZING! this made my day…

  47. Eric says:

    Is that like a robe? What does one wear under the snuggie? LOL!!!

  48. Kristin says:

    Just found your blog, and I must say, WHY IS EVERYONE IN LOVE WITH THE SNUGGIE??? :)

    My bff (livitluvit.com) in DC just blogged all about her stupid Snuggie and I just don’t get it!!

    My boyfriend and I have been making fun of that thing since those crazy commercials came on. It doesn’t even look that comfortable, is it??

    Anyways, love what I’m reading so far! Good luck with your 16 miler (I think it is this weekend if I read right) I will also be running 16 on Sunday in training for my 1st 26.2. :)

    Good luck!

  49. Kim says:

    My almost five year old is OBSESSED with the snuggie and will be getting one for his birthday. I think it’s a little odd and looks like a cult robe, but it seems to be all the rage. You look cute in it. Loving your blog!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>